هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خورشید زندگی

هلیای نازم در سن 2.5

1390/2/10 15:14
نویسنده : مامان سارا
555 بازدید
اشتراک گذاری

هلیای نازم الان 2.5 تمام شده و آخرای سال 89 هستیم. کلا" سال خوبی بود چشمک. نیمه اول سال که همش مسافرت بودیم  فکر کنم نصف سال رو شمال پیش مامان و بابا بودیم. تو که خیلی دوست داری و بهت خوش می گذشت. مرداد ماه تولدت را خونه خودمون گرفتیم و کیکت عروسک باربی بود خیلی ناز شده بودی و با مهمونات کلی رقصیدی. شهریور ماه کم کمک تجربه مهدکودک رفتن و من هم بدون تو بودن را تجربه کردیم و بعد از یک ماه تقریبا" به مهدکودک رفتن عادت کرده بودی. مریم جون مربی مهدکودک خیلی ازت راضی بود و میگفت شعر ها و قصه ها را خیلی با دقت گوش می کنی و یاد میگیری. بعدازظهرها با زیبا جون و نسترن جون می خوابی. ژیلا جون هم که کارهای بهداشتی تون را انجام میده. راستی دخترخالت پانیذ هم تو کلاس شما هست کلی باهم بازی می کنید. مریم جون می گه پانی خیلی حواسش به تو هست و خوب ارتباط برقرار می کنید.عزیز دل مامان کلی مطلب جدید یاد گرفتی و کلمات انگلیسی را یاد گرفتی سال دیگه اگه خدا بخواهد می خوام بزارمت کلاس حفظ قرآن.

بدون که من و بابایی همیشه دوستت داریم و هر کاری که انجام میدیم بخاطر توئه و  بودنت تو به ما انگیزه بودن و بهتر شدن می ده.

امسال قراره با خاله نیراینا بریم شیراز و جنوب کشور امیدوارم بهت خوش بگذره و بتونی تجارب جدید کسب کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غریبه ای از جنوب (ناشناس)
10 اردیبهشت 91 9:45
سلام هلیای ناز من از وبلاگت خیلی خوشم اومده وهروز صبح بهت سر می زنم تاظهر آهنگ وبلاگتو می زارم توی محل کارم چون خیلی به من آ رامش می ده خوش به حالت که همچین مامام خوش سلیقه ای داری که برات همچین وبلاگ قشنگی درست کرده