هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

خورشید زندگی

و اما دوباره سفری به wonderland

1390/2/12 10:53
نویسنده : مامان سارا
721 بازدید
اشتراک گذاری

بهت قول داده بودم زیاد ببرمت سرزمین عجایب زبانو شانس خوبت مامان خیلی خوش قوله مژهدیروز خاله پروانه گفت کارت ورودی سرزمین عجایب داره من و تو هم که ذوق زده شدیم و فوری حاضر شدیمهورا و بابایی رو خونه تنها گذاشتیم بای بایو رفتیم دنبال خاله پروانه و پانیذ جون شما با خاله رفتین بالا من هم که طبق معمول دنبال جای پارک میگشتم کلافهکه یه دفعه یه جا نزدیک تیراژه پیدا کردمنیشخند.

رفتیم بالا و با پانیذ کلی وسایل و سوار شدین چرخ و فلک و رو دوتایی باهم سوار شدین و بعد از 2ساعت بازی کردن اومدیم سوار ماشین بشیم که دیدیم چه طوفانی به پا شدهابرو و بارون نم نم میومد بغلتون کردیم بغلو تا ماشین دویدیم.

ولی کلا" خیلی خوش گذشت چون بعدش رفتیم خونه خاله پروانه و شما کلی دوباره بازی کردین قهقههو من و خاله هم که بعلهههههههههههههههههههههههههمژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
11 اردیبهشت 90 10:31
سلام سارا جان. شما هم هم اسم منی. منم اسمم ساراست مهنی اسم دختر شما خورشید و معنی اسم دختر من ستاره. من جالبه ... من مامان تارا هستم من هم شما رو قبلا جزو لینکهام اد کردم .


خیلی خوشبختم دخمل ملوسی داری تولدش رو گرفتی یا نه
اگه گرفتی عکساشو بزار ماهم ببینیم.

نسرین مامان انیسا
11 اردیبهشت 90 11:27
سلام سلام سلامممممممممم

همیشه به گردش. خوب دوستم نمی تونی وقتی میری در در به من و انیسا هم بگی خوببببببببببببببببببببببببببببببببب


واقعا" شرمنده یهویی تصمیم گرفتیم بریم
ایشالا ایندفعه باهم میریم

مامان تربچه
11 اردیبهشت 90 11:57
سلام سارا جون
ممنون از توجهت
لینک آهنگ ها در ادامه ی مطلب هستش
در ضمن
هلیا جون خیییییییییلی نازه
ماشاالله


سلام مرسی چشات خوشگل میبینه وقتی توی ادامه مطلب رفتم پلی شد سایتی برای دانلود باز نشد همونجا پلی بک میشه
راستی نی نی شما چندوقت دیگه میاد ؟ ایشالا سلامت و سالم باشه