هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خورشید زندگی

اصطلاحات هلیا

1390/2/27 10:49
نویسنده : مامان سارا
1,631 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خونه مامانی

هلیا: مامان من یه تصمیم گلفتم36_1_13.gif

من و مامانی: چه تصمیمی گرفتی سوال

هلیا: اینجای موهامو (بالای موهاشو نشون میده ) کوتاه کنم گلیه هم نمی کنم

من و مامانی :

دیشب ساعت 22.30 - موقعیت دستشوئی (شرمنده)سبز

من: هلیا دمپایی تو بپوش بریم دستشوئی

هلیا: عملا" omlan

من: یعنی چی عملا"

هلیا: یعنی عملا" بپوشم

من: تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

نیمساعت بعد من: بهش توضیح دادم حرف خوبی نیست

 

جمعه شب - موقعیت من و همسری مشغول تماشا کردن یه برنامه در مورد پادشاهان هخامنشی در م ن و ت و هلیا هم شیرینکاری هی میکرد تا من و همسری بهش توجه کنیم  من و همسری هم چون خیلی جذب برنامه شده بودیم هی یه چیزی میگفتیم که هلیا بره تو اتاقش ما راحت نگاه کنیم

نیمساعت بعد هلیا رفته از توی آرشیو اسباب بازیاش دوربین عکاسیشو در آورده

همسری: بابایی چی آوردی دخملی

من: قربونش برم اینا رو از کجا پیدا می کنی و میاری

هلیا (دوربین رو گرفته جلو چشماش میخواد از ما عکس بگیره): خودتونو عزیزم کنین (یعنی بغل کنین)بغل میخوام عکس اخداد کنم (بندازم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین نرگس نفس مامان
29 اردیبهشت 90 2:30
افرین به این گل بامزه وشیرین زبون