هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

خورشید زندگی

هلیا خانم دیگه کلی واسه خودش خانومممم شده

1390/2/14 10:00
نویسنده : مامان سارا
697 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش با هلیا خانوم رفتیم و واسش چراغ خواب خریدم کلی بچم ذوق کرد niniweblog.comniniweblog.comو گفت دیگه می خوام تو اتاق خودم بخوابم منم دیشب شامش را ساعت9 دادم خورد niniweblog.comو رفتم تختشو مرتب کردم (آخه میدونید که تا امروز تختخواب جای همه کاری تو اطاق هلیا خانم بود بجز خوابniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com) کلی درهم و برهم بود مرتب کردم براش بالش و پتو اوردم و دیگه ساعت یه رب به 10 رفتیم مسواکniniweblog.com و بعدش بوس بابایی niniweblog.comمیدونی که من و بابایی خیلی دوستت داریم و بخاطر تو هر کاری می کنیم که تو همیشه شاد و خندان باشیniniweblog.com 

چراغ خوابت رو خودت روشن کردی و آروم روی بالش دراز کشیدی منم پیشت خوابیدم و از لای نرده ها دست منو گرفته بودی و خوابیده بودی وهی به کمدت و اینور و انور نگاه میکردی همه چی تو نور چراغ خواب صورتی شده بود 2 دقیقه یکبار از لای نرده های تخت می گفتی مامان هیجا نری ها  ........ منم میگفت همینجام با خیال راحت بخواب هر موقع بیدارشی من و اینجا می بینی یواش یواش حرکتات کم شد ولی هنوز نخوابیده بودی niniweblog.comبا صدای در کمد یهو از خواب پریدم و ترسیدم فکر کردم صدای چیه قلبم ریخت niniweblog.comبابایی اومده بود روم پتو بندازه آخه منم انقدر خسته بودم کنار تو خوابم برده بودniniweblog.comتو هم عین فرشته ها خوابیده بودیniniweblog.com بلند شدم دیدم ساعت 11 است و بابایی هم می خواد بره بخوابه ....... منم کیف مهدکودک فرداتو آماده کردم و اومدم پیش دخملی  خوابیدم تا خود صبح اصلا" بیدار نشدی و فکر کنم داشتی خوابهای خوبی میدیدی تو خواب همش می خندیدی (شاید خواب تاب بازی رو میدیدی )  niniweblog.com مثل اینکه تو هم خیلی خسته بودی فقط یک بار بلند شدی آب خوردی و خوابیدی .

صبح ساعت 7 از خواب بیدار شدم و بابایی گفت امروز تو رو میبره مهدنیشخند منم خودم راهی سفر ترافیکی نیایش شدمکلافه و 8رسیدم سرکار و الان هم دارم این مطلب رو می نویسم.

 

اول این عکس رو انداختم دیدم خیلی تاریکه هیچ چی معلوم نیست عینک

 بعد ایندوتا عکس رو با فلش انداختم بچم طفلکی چشماشو محکم بست (الهی بمیرم) اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)