هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

تعطیلات 3 روزه

1390/2/18 11:03
نویسنده : مامان سارا

از اونجائیکه ما برنامه ریزی سفرمون به شمال خردادماهه niniweblog.comپس این سه روز تعطیلی رو تهران موندیم و حسابی استراحت کردیم و کنار دخملی گل موندیم.

روز پنجشنبه خاله پری با محمدحسین اومدن خونمون مهمونی (ناهار )niniweblog.comساعت 5 هم علیرضا از دانشگاه اومد بعد رفتیم پارک ساحل و هلیا جونم کلی بازی کرد و رو چمنها بدو بدو کرد و خیلی بهش خوش گذشت بعد خاله پری ما رو رسوند خونه و خودشون رفتن خونه.

فینگیل خانوم و محمدحسین

روز جمعه بابایی رفت و گوشت کبابی خرید و منهم وسایل پیک نیک رو حاضر کردم و عازم پارک چیتگر شدیم که دیدیم بعللللللللللللللله ترافیک شده niniweblog.comچه ترافیکی ماشینها بهم گره خورده بودن ماهم راهمون رو کج کردیم و رفتیم پارک جنگلی لتمال کن توی اتوبان همت (چون تازه تاسیس بود درختاش خیلی بلند نبودند ولی هواش خیلی خوب بود چون حالت کوهپایه ای داشت هواش ملس بود) اونجا هم هلیا خانوم با عروسکش کلی بازی کرد niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comو گل چیدniniweblog.comو به درختا آب دادniniweblog.comو تا عصر اونجا بودیم niniweblog.com

نسیم بهاری و هلیا

ژست های هلیا

هلیا و دخترش پریسا

هلیا در حال آواز خوندن

هلیا جونم هم تو ماشین خوابش برد وقتی خواستمش بزارم تو تختش بیدار شد و گفت منم گوگلز میخوام (بیوگلز توی کیفم دیده بود و دیگه نخوابید)niniweblog.comمن هم فیلم پسر آدم و دختر حوا را گرفته بودم نگاه کردیم (بامزه بود) بعد رفتیم خونه مامانی که شماله گلدوناشو آب دادیم ستایش رو نگاه کردیم بعد رفتیم 2ب2 شام خوردیم و برگشتیم خونه .

هلیا جونم توی رستوران منتظرشام

هلیا توی رستوران هرکاری می کنه که شام زودتر بیاد

روز شنبه هم تا ساعت 11 خوابیدیم بعد  کلی بازی کردیم و خونمون رو تمیز کردیمniniweblog.comوهلیا رفت حموم niniweblog.com و بعد از ناهار خوابید بعد بیدار شد رفتیم پارک و از اونجا هم سمرقند (خیلی شلوغ بود)