هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

خورشید زندگی

شرکت در مسابقه نی نی وبلاگ

1390/2/18 14:10
نویسنده : مامان سارا
553 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتم توی مسابقه انتخاب اسم نی نی وبلاگ شرکت کنم این متنی بود که برای مدیریت وبلاگ ارسال کردم: (امیدوارم آخر نشیم خندهقهقهه)

چند سالی بود که من و بابایی داشتیم باهم زندگی می کردیم آسمون زندگیمون آبی آبی فرش خونمون سبز سبز دلهامون سرخ سرخ زندگی خوبی را باهم شروع کرده بودیم پر از عشق به رنگ ارغوانی

می خواستیم عشقمون رو به وسعت آسمون آبی پر از ستاره بسط بدیم
می خواستیم نور عشقمون از زیر رنگین کمون زندگی کمونه بزنه و بیرون بیاد
می خواستیم وقتی شبا خورشید خانوم میره پشت ابرا لالا کنه شبهای تنهاییمون بی نور نمونه و تا عشق ما هست دنیامون پر نور باشه
می خواستیم وقتی خورشید خانوم میره پشت ابرا تا بارون رحمت چهره زندگیمون رو نمدار کنه گرمای خورشید ما رودهای محبت زندگیمون رو جاری کنه
می خواستیم پرتوهای خورشید ما گل محبتی که توی باغچه ی زندگیمون کاشته بودیم را نوازش بده
می خواستیم خدا ابرای سیاه رو از روی آسمون زندگیمون دور کنه تا همیشه خورشیدمون رو بین ابرای سپید و پاک ببینیم و به یاد خدا بمانیم

پس برآن شدیم که نام هدیه ی زیبای خداوند را "هلیا" به معنای خورشید بگذاریم.

 d8gjcztl5f68uc4kbfu.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هلیا
18 اردیبهشت 90 14:03
سلام خانومممممممممم من هم خیلی خوشحالم از اشنایی تون گلم عجب دختر نازی داری . عروسک هلیا ها و یکی از لباسهاشون رو که تو وبلاگ دیدم مثل هم هستن . من هم شما رو لینک میکنم و همیشه بهت سر میزنم . هلیای من مهد نمیره . بوووووووووووووووس
مامان عسل
18 اردیبهشت 90 14:43
خیلی اسم قشنگیه اسمش بهش میاد خودشم مثل اسمش قشنگه ماشاا...ببوسش
مامان عسل
18 اردیبهشت 90 14:49
بازم سلام
برای ایده ای که دادین خیلی خیلی ممنون
اگر بتونم حتما همین کارو میکنم
در ضمن من ریاضی درس میدم


کمی با تاخیر "روزتان مبارک" پیشاپیش عسلم رو ببوسین

asma
25 اردیبهشت 90 8:36
salam man matneton ro khondam va be shoma ray dadam kheyli ghashang neveshte bodin ba ejaze linketon mikonam.mamane nuzha


از اظهار لطفت ممنونم پس منم لینکتون میکنم که دوستی بچه ها شروع بشه