هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خورشید زندگی

نظرات (21)

مامان جون
27 اردیبهشت 90 15:24
هزار ماشالله
خدا حفظش کنه براتون و120 ساله بشه


مرسی خاله آدرس میدادی ما هم میومدیم وبلاگتون
مامان یکتا
27 اردیبهشت 90 17:00
سلام عزیزم مرسی
واقعا" عکس های هلیا خوشکل شده خدا برایت حفظش کنه با اجازه ات لینک کردم
من هنوز وقت نکردم یکتا را ببرم اتلیه


آهان آدرست تو این کامنت بود ما هم شما را لینکیدیم.
mamane amir ali
27 اردیبهشت 90 18:07
salam.che mamane faali.afarin be shoma.axhaye helia ham kheili nazeh.boos.nemikhastim tavalod begirim.ama 2 ta shod.ponak ,boostan,khaneh bazi sabz.10 toman ham dadim.esm neveshtim.har mah hast.amir ali mahd nemireh.helia az kei mireh .kodom mahd?


اتفاقا" ماهم خونمون سمت غربه به بوستان خیلی نزدیکیم
هلیا از پارسال شهریور ماه به تدریج مهدکودک رفتن رو تجربه کرد و خدارو شکر از مهدکودکش خیلی راضیم
اسم مهدش سالار است فکر کنم توی لینک های وبلاگش باشه. بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
mamane amir ali
27 اردیبهشت 90 18:11
bi zahmat esm va adrese atelih va gheimat ham bego?shomarashm bedeh.mersiiiiiiiiii


شرمنده عکسای هلیا رو از طرف مهدکودک از یک آتلیه دعوت شده بوده از همه بچه ها عکس انداختن اگه خواستی برات می پرسمreally sorry امیرعلی باهوش خان چطوره
راستی هلیا فردا وقت پژوهشکده داره چه جوری باید چیزخاصی ببریم سروقت رفتین تو یا اینکه معطلی داره؟
narjes
28 اردیبهشت 90 3:31
سلام
وبلاگ زيبايي دارين
خوشحال مي شم به من هم سر بزنين
راستي اگه با تبادل لينك موافقين من رو با اسمه شازده كوچولوهاي خاله لينك كنين و بگين با چه اسمي ميتونم لينكتون كنم!


من با ا فتخار شما را لینکیدم شما هم میتوانید با نام خورشید زندگی مرا لینک کنید
مامان نوژا
28 اردیبهشت 90 7:46
عروسک خانوم خیلی نازی تو .نمکدون


مرسی خاله از اینکه به ما سر زدی
مامان پاتمه
28 اردیبهشت 90 10:13
ای وااااای کی این همه آپ گذاشتین ما عقب موندیم
آخیییی نازی چه عکسهای جیگری
فداش بشم دخمل ناز رو


نه بابا ما چندساله عقب موندیم شما که ماشااله از اوش آنلاین بودی خانم گلی
مامان آتین
28 اردیبهشت 90 12:02
سلام عزیزم گفتی لینکم کردی اما فکر کنم فراموش کردی
من لینکیدمت


ببخشید همین الان اومدم
مامان عسل
28 اردیبهشت 90 18:28
فوق العاده جیگر خاله چه نازه ماشاا...
سمیرا مامان سپهر
28 اردیبهشت 90 19:06



merci az inke umadin be ma sar zadin
weblog bamazei darin makhsousan khatere docharkhe
نازنین نرگس نفس مامان
29 اردیبهشت 90 2:25
وای چه خانم کوچولوی ملوسی
مامان نیکی
29 اردیبهشت 90 9:48
سلام
عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی. عکسهای دخمل مخملی شما هم خیلی قشنگند . خدا حفظش کنه این نمک خانومتو . واقعا هم به نظر می رسه استعداد خوبی در زمینه نقاشی داره . عزیزم آدرسی که خواسته بودی فکر می کنم توی پیوند های روزانه ات هست . با این حال شماره را میذارم . " استودیو سها " 22245302
فقط تاکید من روی سادگی عکس ها و سوژه قرار دادن خود دخترم بود و مخصوصا بخاطر صبر و حوصله ای که داشتن خیلی راضی بودم .
ضمنا می تونم ازتون خواهش کنم شماره تلفن این پژوهشکده هوش و استعداد یابی را به من هم بدید.

salam khale kheili mamnun az comment
shomare pajouheshkade 88546859

مامان نیکی
29 اردیبهشت 90 10:10
بازم سلام یادم رفت بگم، منم شما را لینک کردم .
parvaneh & paniz
31 اردیبهشت 90 11:06
هلیا، عکسات خیلی خشدله. بابا مامانت خیلی اکتیوه.


مرسی عزیزم
مریم
31 اردیبهشت 90 14:47
سلام مامان هلیا این دخمل نازت خیلی خوردنی شده با این عکسهای خوشکلش بوسسسسس


مرسی خانومی با اون دخمل گوگولت
مامان روژین
31 اردیبهشت 90 19:18
سلام گلم . یه هفته است که نیومده بودم . مشغول بودم با مهمون داری . ببخشید دیر شد . به سایت blogskin برو و کاملاً راهنمایی کرده که چطور کانورت کنی و چطور صدای دخملی رو تو وبلاگش بزاری . من هم منتظر شماره اون مرکزی که هوش بچه ها رو می سنجه هستمااااااااااا .
راستی عکس های هلیا جونی خیلی گشنگ بود .


خواهش می کنم عزیزم دستت درد نکنه بازم سوال داشتم میتونم بپرسم؟ شماره موسسه : 88546859 ولی چون تو محدوده زوج و فرد بود من نتونستم هلیا رو ببرم گذاشتم برای یه وقت دیگه یا شاید یه دونه خارج از طرح پیدا کنم
مامان يگانه زهرا
1 خرداد 90 1:33
سلام
دختر نازي داريد، انشالله هميشه سلامت باشه
من لينكتون ميكنم، خوشحال ميشم يگانه زهرا هم از دوستاي هليا جون باشه


با افتخار لینک شدید وبلاگ زیبایی دارید بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان روژین
1 خرداد 90 12:18
شما هر سوالی داشتی بپرس عزیزم . من خوشحال میشم اگه بتونم کمکت کنم . هلیا جون رو هم ببوس .
مونا (مامان النا )
1 خرداد 90 16:51
خاله قربون شکل ماهت بشم
چه خوشگل ژست گرفت
به مامانت بگو از طرف من و النا یه بوس گنده از روی ماهت بکنه


مرسی خاله مهربون شما هم دخملی را ببوسین دوست داریم ببینیمش
مروارید مامان آوا
12 تیر 91 14:33
واااااااااااای خیلی با سلیقه ای تو همه چیز میشه بگی کدوم آتلیه رفتی؟ بازم تو وبلاگم بگو بوووووووووس
مروارید مامان آوا
12 تیر 91 14:42
منظورم این آتلیه اس که با انگور و گل دورسر عکس گرفته