هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خورشید زندگی

به بهانه نزدیک شدن به روز مادر

1390/2/31 15:18
نویسنده : مامان سارا
810 بازدید
اشتراک گذاری

مادر عزيز در برابرت كويري تشنه هستم
ودر انتظار باران محبتت غنچه اي هستم در دستان گرم تو

كه با اشكهاي پاكت سيراب مي شوم .
در درياي بي كران چشمانت پاكي وعشق را ديده ام و مي خواهم

چون كبوتري سبكبال در پهنه اين آسمان پرواز نمايم .
و اكنون از تولد مهر صداي بلبلان ترانه ساز زمين است و

اين ترانه نوايي است كه قلب هاي آدميان را به تپش وا مي دارد.
پس مادر اي مهربان ترين پيوند ، هستي ام به عشق تو زنده است

 و رأفتت و شهامتت در قلب انسانيت حك شده است.

و تو را اي ُدرج بينواي  مرواريد خِرد
چگونه بايد در اين بُرهه از زمان نمايان ساخت

كه قصه شجاعت و ايمانت از تمام شمع ها فروزان تر است

روزت را همواره ارج مي نهيم

و رايحه ايثار و محبتت را در جانمان مي ستاييم .

مادر عزيز در برابرت كويري تشنه هستم
ودر انتظار باران محبتت غنچه اي هستم در دستان گرم تو

كه با اشكهاي پاكت سيراب مي شوم .
در درياي بي كران چشمانت پاكي وعشق را ديده ام و مي خواهم

چون كبوتري سبكبال در پهنه اين آسمان پرواز نمايم .
و اكنون از تولد مهر صداي بلبلان ترانه ساز زمين است و

اين ترانه نوايي است كه قلب هاي آدميان را به تپش وا مي دارد.
پس مادر اي مهربان ترين پيوند ، هستي ام به عشق تو زنده است

 و رأفتت و شهامتت در قلب انسانيت حك شده است.

و تو را اي ُدرج بينواي  مرواريد خِرد
چگونه بايد در اين بُرهه از زمان نمايان ساخت

كه قصه شجاعت و ايمانت از تمام شمع ها فروزان تر است

روزت را همواره ارج مي نهيم

و رايحه ايثار و محبتت را در جانمان مي ستاييم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رخساره
31 اردیبهشت 90 15:30
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
mamane amirali
31 اردیبهشت 90 20:46
salam.mersi.be paye heli ke nemireseh.rasti che axaye ghashangi.shomareh atelieh nadadia.va esme anja ra.?mersi.beboosesh khaleh joon


چرا ولی شمارش رو فکر کنم باید از توی خونه بهتون بدم ولی اسم آتلیش راما است و نزدیکای خیابان شادمان (ستارخان نزدیکای توحید) است. فکر کنم از 118 هم بتونید بگیرید ولی از توخونه براتون میارم.


09122135082شماره موبایل مسئول آتلیه رو برات از تو گوگل پیدا کردم . بوسسسسسس
مامان پاتمه
1 خرداد 90 7:34
سلام واقعا زیبا بود
خدا رو شکر میکنم که به واسطه این وروجک های شیرین حس زیبای مادری رو به ما هدیه کرد