هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خورشید زندگی

قرار وبلاگی

1390/3/1 15:01
نویسنده : مامان سارا
812 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها حالا که همه همدیگرو لینک کردیم و میریم خاطرات همدیگرو هر روز میخونیم و عکسای بچه ها رو می بینیم موافقین یه قرار وبلاگی هم بزاریم تا بچه ها هم همدیگه رو ببینن و با هم ارتباط برقرار کنن آخه اینجوری فقط ما همدیگرو میشناسیم و کامنت میدیم تازه ماهم بیشتر همدیگر رو می شناسیم و هر 2 ماه یکبار یه قرار وبلاگی بزاریم سرزمین عجایب - پارک و یا .... هرجاکه همه راضی و راحت باشن.

هرکی موافقه کامنت بده و بگه کجا "فقط ترجیحا" آخرهفته ویابعد ازساعت اداری باشه پلیز"زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان عسل
1 خرداد 90 15:27
سلام فکر خیلی خوبیه موافقم
فرناز مامان آنیسا
1 خرداد 90 15:47
سلام عزیزم ممنون که ما رو لینک کردین .
منم شما رو به جمع دوستای خوبم اضافه کردم . چه دخمل نازی دارین ماشااله . عکس آتلیه اش که انگور دستش هست رو بفرست واسه مجله حتما برنده میشه
قراره وبلاگی خوبه اگه حتمی شد به من هم خبر بدین انشااله بتونم بیام عزیزم


مرسی عزیزم که بهمون سرزدین و مرسی بابت نظرتون حتما" اینکارو میکنم
قرار هرموقع شد رو وبلاگ اعلام میکنیم بوسسسس واسه دخملی ناز
مونا (مامان النا )
1 خرداد 90 16:48
سلام عزیزم
خیلی فکر خوبیه
من فکر کنم ما به هم نزدیکیم
من سر کار نمیرم و خونه هستم
هر وقت اکی کردی به ما هم خبر بده


باشه عزیزم بزار همه جواب بدن بعد تصمیم بگیریم
جوجه نارنجی ما
2 خرداد 90 0:40
اخی چه باحال.کاش وایستین تا منم بیام مامانهای مهلبون


شما هم اگه دوست داشتین میتونین بیاین نی نی هم که پیشتونه نه؟
مامان هلیا
2 خرداد 90 9:06
بچه ها همه نظراتشون رو ثبت کنن و فقط نگن که موافقن مثلا" کجا براشون راحت تره ترافیک نداره جای پارک میشه راحت پیدا کرد وسایل بازی داره خیلی شلوغ نیست و تقریبا" به همه نزدیک باشه که هیچ کی اذیت نشه و همچنین چه روزی باشه؟ فکر کنین بعدش یه عکس دسته جمعی از بچه ها میگیریم و بعدا" که بچه ها بزرگ میشن توی خاطراتشون دوستانشون رو هم توی عکسای خودشون دارند.
مریم
2 خرداد 90 11:52
سلام مامان هلیا چه ایده قشنگی منم موافقم اگه بتونم حتما حتما لطفا خودت ما بقی تصمیمات رو بگیر مرسی


اوکککککککککککککککی
مامان فاطمه
2 خرداد 90 12:59
ولی من بجنوردم نمی تونم بیام هوووووووووووممممممممم دارم گریه می کنم ولی راستی اگه گفتی من با کی همشهری ام می شناسیش تو مسابقه انتخاب نام واسه نی نی ها باهاش آشنا شدی بگم یا خودت حدس زدی با سیما مامان هلیا همون که لپای گوگولی مگولی داره. راستی وبلاگ دختر شما هم خیلی زیباست و عکسای نازی از هلیاجون گذاشتی. روز مادر را به شما مادر فداکار و نمونه تبریک می گم.بای و بوس
مامان هلیا
2 خرداد 90 14:14
فکر کنم تقریبا" همه سمت غرب تهران هستن پس فکر کنید ببینید سمت غرب چه پارکهایی هست بنویسیدتا برای جاش تصمیم بگیریم زمان را بعدش اعلام میکنیم تا همه بیان و نظر بدن پردیسان گفتگو ........
mamane amir ali
4 خرداد 90 18:37
salam.man movafegham.be man ham begin.tirajeh khobeh.4 ta7


سلام خانومی اره اونجا هم خوبه فقط همه باید بیان و نظر بدن
samaneh
5 مرداد 90 11:58
سارا جون منم موافقم هر جا باشه میام


اوکی حتما" تو وبلاگ اعلام می کنیم که همه بیان