هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خورشید زندگی

شعر بابایی برای هلیا جونم

1390/3/2 10:12
نویسنده : مامان سارا
3,818 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جونم قبل از اینکه قدمهای کوچولوتو تو این دنیا بزاری بابایی برات یه شعر سرود (دستش درد نکنه) منم اون موقع تو خاطرات دوران بارداریم گذاشتم و یک نسخه خطی رو هم قاب کردم زدم به دیوار اتاقت. الان میخواستم اینجا هم بزارم که تو وبلاگ دخملی هم باشه بعد که بزرگتر شدی خودت بخونی و ببینی بابایی چه حس پاکی نسبت به تو داشته :

سلام از ما به تو اي نوگل زيبا                                               به تو خورشيد بي همتا تو اي هليا
سلام از ما به تو اي چهره معصوم نوراني                                تو اي تنها اميد لحظه هاي خوب عرفاني
سلام از ما به تو اي غنچه نورسته شيدا                                 حضورت گرمي دلهاي ما، هليا
نمي داني چه شوري در دل مادر چه شوقي است در دل بابا         چه غوغايي است در دلها
سلام از ما به تو اي آسمان، اي غنچه روييده در دستان تابستان ، تو اي باران
بمان با ما كه جاري مي شود از تو نواي گرم لالايي، ميان روزهاي خوب و رويايي
تو آغازي ، شروع سبز پروازي، براي لحظه هاي شاد ما تو قصه پردازي
قدومت پاك و نوراني

سلام از ما به تو هليا، به تو اي نوگل زيبا
سلام از ما ...
از طرف بابايي
تيرماه 1387

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
2 خرداد 90 11:54
سلام دوباره
به به چه احساس زیبایی و چه بابای شاعری آفرین چه هدیه ای قشنگتر از این


مرسی خاله جون از اظهارنظرت هم ممنون
سارا
2 خرداد 90 11:56
سلام خانومی
روزت مبارک وبلاگ قشنگی داری



مرسی عزیزم من هم این روز رو به شما تبریک میگم
وبلاگ بسیار زیبایی دارین کوچولوها رو ببوسین

بوسسسسسسسسسسسس
mamane nuzha
2 خرداد 90 12:07
vayyyyy che shere ghashangi khosh be hale helya khanom ke baba be in mehraboni dare.rozeton ham mobarak


مرسی خاله روز شماهم مبارک بوسسسسسسسسس
مامان کيانا
2 خرداد 90 12:14
سلام عزيزم روزت مبارک مامان نمونه...هليا رو ببوس...


مرسی عزیزم
مامان فاطمه
2 خرداد 90 13:05
کدو کار رو گفتی همونی که لباس خودمو تن فاطمه کرده بودم .راستی اسم شما چیه من مرضیه هستم 31 سالمه از بجنورد شما فکر کنم تهران هستین یه کوچولو هم خودتون رو معرفی کنید بقیه معرفی رو بعد از معرفی شما می گم


دست شما درد نکنه دیگه حالا مارو نمیشناسی قبلا" بهت سر زده بودم و لینکت کردم