هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خورشید زندگی

تعطیلات آخر هفته خرداد 90

1390/3/10 12:54
نویسنده : مامان سارا
821 بازدید
اشتراک گذاری

هلیای من دیگه خدا رو شکر تقریبا" خوب شده حالا دیگه نوبت من بود که مریض بشم دیشب با بابایی منو بردی دکتر دختر گلم و یه آمپول دگزامتازون نوش جان کردم حالا خیلی بهترم و امروز شانسم تو شرکت سرم خیلی شلوغ بود

دیشب که داشتیم از دکتر بر می گشتیم خونه بابایی گفت شام چی داریم من گفتم هیچی نداریم چون حالم خوب نبود همش خوابیده بودم بابایی به من گفت چی بخرم هلیا گفت کباب

قربونش برم با بابایی کباب خوردی و اومدی تو تختت خوابیدی فدات بشم که دیشب نتونستم صبر کنم با هم بریم بخوابیم.

هلیای مامان فردا چهارشنبه تا دوشنبه هفته دیگه میخوایم بریم مسافرت پیش مامانی اینا اونا هم شمال هستن و منتظرن تا ما هم بریم امیدوارم بهمون خوش بگذره و هوا خوب باشه توکه الان از 2 هفته پیش خوشحالی آخه شمال رو خیلی دوست داری مخصوصا" دریا و شن بازی.

وقتی برگشتیم میام و همه عکساتو میزارم.

با دوستای خوبم هم خداحافظی میکنم ایشالا تا هفته بعد به همه خوش بگذره. بایییییییی

هلیای من مرداد 1389 پیشی شده بود.

پیشی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

negin
10 خرداد 90 12:59
سلام وب قشنگي داري . شايد جواب خيلي از سوالاتتون توي وب من باشه .
آرتین خان
10 خرداد 90 13:08
ایشالا که خوش بگذره
ما هم احتمالا میریم شمال



به به چه شود همه نی نی ها میرن شمال ما سمت رامسر و تنکابن میریم شما چطور ؟
مامان عسل
10 خرداد 90 13:59
خوش بگذره عروسک


مرسی سوری جون به شما هم همینطور
فرناز مامان آنیسا
10 خرداد 90 16:07
سلام عزیزم خوبی ؟ در مورد عکس برای جشنواره پرسیده بودی توی پست قبلیم توضیح دادم توی وبلاگ آنیسا بخون اگه مشکلی بود بهم بگو
mamane amir ali
10 خرداد 90 18:08
salam.mersiiiiiiiiii azizam az lotfet.movazeh heliaye ma bash.ma ham ghesmat beshe miaim shomal haman tarafa.noshahr.ramsar
مامان هلیا
11 خرداد 90 7:56
سلام سارا جون امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه و شمال خوش بگذره هلیال جون رو از طرف من ببوس ضمنا ما هم تعطیلات رو شاید بریم شمال.
سارا
11 خرداد 90 8:29
منتظرتون هستیم تا برگردین و برامون از شمال بگین. یه عالمه هم عکسای ناناز هلیا جون رو برامون بزاری تا ببینیم. خوش بگذره مامان گل و هایای نازگل
میترا
11 خرداد 90 12:16
سلام خدا بد نده انشالله هیچوقت مریض نشیدددددد سفر حسابی خوش بگذرهههههههه پیشی کوچولو چه ناز شده بودهههههه
مریم
11 خرداد 90 14:22
امیدوارم تعطیلات خیلی خیلی خوش بگذره
نسرین مامان هلیا
12 خرداد 90 13:55
سفر بی خطر ..... خوش بگذره هلیا جونییی