هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

خورشید زندگی

3 سالگی عروسکم

1390/4/6 10:28
نویسنده : مامان سارا
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی گلم دیگه کمتر از یک ماه به سه سالگی مونده عزیزکم واقعا" نمی دونم اینهمه روز چه جوری گذشت .

niniweblog.com

دخملی هر روز کلمات جدید از میس سمانه یاد میگیری و برای من می گی و هر چی توی کتاب می بینی انگلیسیش رو هم میگی دیروز بابایی تلویزیون نگاه می کرد مار نشون داد گفتی مامان wiper قربونت برم که انقدر به زبان انگلیسی علاقه داری.

niniweblog.com

چند وقت پیش رفتیم سمرقند خرید کنیم یه بچه خوابیده بود روی زمین و گریه می کرد فکر کنم از مامانش یه چیزی میخواست همه به اون نگاه میکردند هلیای مامان تو هم خیلی تعجب کرده بودی آخه تا حالا از این صحنه ها ندیده بودی بعد که اومدیم خونه برای بابایی تعریف کردی

بابایی گفت هلیا جون نظرت راجع به اون بچه چی بود

هلیا : نظر دارم که بلند شه وایسته

من و بابایی: تعجبنیشخند

niniweblog.com

دیگه از کارای جدیدت اینکه به مامان تو کارای خونه کمک می کنی وقتی مهمون میاد خونمون میری نمکدون و قندون رو میزاری روی میز  و عاشق بستنی پیچی میهن هستی

niniweblog.com

دیشب میخواستیم بریم خونه مامانی گفتی من بستنی میخوام گفتم خودت باید بری به عمو بگی منم بیرون مغازه وایستاده بودم ببینم چی میگه

هلیا: سلام

عمو: سلام به به هلیا خانوم خوبی

هلیا: من یه چیزی میخوام

عمو (با لهجه آذری): به به چی میخوای

هلیا: بستنی از اینا (روی در یخچال نشونش داد)

niniweblog.com

چهارشنبه رفته بودیم هایپر استار برای خودت لگو خریدی و باهاشون همه چی درست میکنی جمعه  یه چیزی درست کردی و اومدی من و بابا رو صدا کردی و گفتی سلوقون درست کردم اینم عکسش (من و بابایی داشتیم سلوقون صحبت می کردیم)

niniweblog.com

توی این عکس داری سیب میخوری و همزمان من میخواستم عکس بندازم خندیدی.

لگو بازی

niniweblog.com

گامبالی

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان محیا
6 تیر 90 10:37
چه دختر نازی. خدا بهتون ببخشه


خاله پری
6 تیر 90 10:39
سلام عروسک خوشگل خاله قربونت برم که اینقدر فهمیده و باهوشی همه چیز رو زودتر از وقتش یاد میگیری تو این عکس که داری سیب می خوری و می خندی خیلی ملوس و خوردنی شدی


سلام مرسی خاله پری جون من عاشق سیبم وقتی مامانم بهم سیب میده فقط چوبش رو بهش میدم
مامان کيانا
6 تیر 90 11:52
سلام به خوشگل خانوم باهوش....ومامان مهربونش....الهي هميشه شاد وخندون باشين....کياناپيشاپيش تولد هليا گلي رو تبريک ميگه.....


مرسی خانومی کیانا جونوم را می بوسم
مریم
6 تیر 90 13:27
سلام مامانی مگه شما هم 5 شنبه ها تعطیلین ؟
چون من 5 شنبه دیانا رو برده بودم خانه کودک
بوس برای هلیای با هوش


آره مامانی خوشبختانه تعطیلم قرار وبلاگیمون رو 5شنبه بزاریم اوکییییییییییی
سیما - مامان هلیا
7 تیر 90 7:43
سلام
آفرین هلیای نازممممممممممممممم که اینقدر چهره مهربون و خواستنی داری.
بووووووووووووووووووووس


مامان تارا - سارا
7 تیر 90 8:53
سلام.آفرین دخملی که بزرگ شده کمک مامانش میده تازه اینگلیسیشم خوبه. و آفرین به مامان گل. راستی از تارا عکس گذاشتم. خواستی بیا..


اوکییییییییییییییییی
مامان عسل
7 تیر 90 11:45



مامان آريا
7 تیر 90 12:20
اي جانم قربون اون خنديدنت برم خيلي عكس نازي شده ان شاالله كه صدو بيس ساله بشي و زير ساله پر مهر پدر و مادر


مرسی خاله جون خیلی لطف دارین
parvaneh & paniz
8 تیر 90 10:44
چه دختر ملوسی. هلیا جونم ایشالله 120 ساله بشی مادر. تولدت دیگه خیلی کم مونده مامانت حتما" داره تدارک تولد میبینه. انشالله تولد می یاییم و باهم حسابی میترکونیم . فعلا" بای


سلام خاله پروانه جون خیلی ممنون که پیغام گذاشتی انشااله تولد پانیذ جون ما هم جبران کنیم
مامان پاتمه
8 تیر 90 16:00
فدای دخملی بشم من که یه پا صاحب نظره


مرسی خاله پاتمه از اینکه نظرات من برای شما مهمن بوسسسسسسسسسس از طرف هلیا برای شما و آویسا جونم
سيدمهدي
9 تیر 90 9:47
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥
♥---==♥_ •*•۩▓۩▬►♥آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم ♥◄▬۩▓۩ـ•*•_♥=--♥
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) ´´•.¸_)♥


مامان آريا
11 تیر 90 15:36
خاله قربونت برم كه ديگه بزرگ شدي من منتظر عكساي خوشگل تولدت هستم


*****
مامان آريا
12 تیر 90 9:30
سلام مرسي كه به ياد ما هم هستين
هلياي خوشگلم و ببوس يه بوس محكم محكم



چشم ایینم یه بوس برای عشق بن تن
مونا (مامان النا )
13 تیر 90 3:01
سلام عزیز خاله
قربون اون زبون شیرینت بشم
ببخشید دیر اومدم
امروز از مسافرت برگشتم
میبوسمت خوشگل خاله


hamishe be gardesh o tafrih khosh gozasht
مامان آريا
13 تیر 90 10:45
سلام عزيزم
توضيح كامل و مرحله به مرحله رو توي سايت
parham88h.niniweblog هست
باباي پرهام گلي كامل توضيح داده توي يكي از پستاش از اونجا مي توني راحت صداي نازنينتو قرار بدي در ضمن فايلت بايد mp3 باشه تا كار كنه


تنک یو وری ماچ اند کیس )
مامان آريا
13 تیر 90 10:45
هلياي نازم هم ببوسش


هلیا هم شما رو می بوسه
مامان آريا
13 تیر 90 10:51
با افتخار لينكتون كردم
خدارو چه ديدي شايد آخرش فاميل شديم
تو مادر زن و من مادر شوهر


واقعا" هم خدا رو چه دیدی خوب آریا جون چیکارست دخترمو واندرلند میبره؟
بابا محسن
13 تیر 90 15:37
سلام به مادر مهربون ممنون به ما سر زدین خوشحال میشم موفق به انجامش بشید


خیلی ممنون از راهنمایی های گام به گامتون خوش به حال پرهام جون که بابای با حوصله ای مثل شما داره من لینک رو براتون تلگراف کردم ولی اگه بشه به من هم یاد بدین خیلی ممنون میشم و باعث میشه که مزاحمتون نشم .
مامان آريا
14 تیر 90 11:41
سلام عروس گلم چطوره
راستيتش آريا فعلا" به كار شريف بن تني مشغوله حالا تا بعد خدا چي بخواد خونه هم يه دونه از اين چادرا داره تازه يه موتور شارژي هم داره ولي قول مي ده واندرلند كه سهله هرجا نانازمون خواست ببرتش
قبوله
دخمله خوشگلمو خيلي خيلي ببوسش



وای آفرین به آریا جونم