هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

خورشید زندگی

هلیا پیکاسو

1390/2/24 10:45
نویسنده : مامان سارا
713 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه وقتی نقاشی های هلیا جونم رو روی وایت بردش دیدم واقعا" به استعداد دخملی آفرین گفتم niniweblog.comو به وجودش افتخار کردم niniweblog.com خیلی خوب تونسته بود تو این سن چهره ها رو بکشه و نشون بده خیلی خوشم اومد و  تصمیم گرفتیم بعدا" که یه کمی بزرگتر شد در زمینه پیشرفت نقاشی کمکش کنم. هرکدوم از نقاشی ها رو هم که میکشه داستانش رو هم تعریف میکنه.نقاشی اولخانم نقاشنقاشی دومهنرمند کوچولوی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله پري
24 اردیبهشت 90 11:14
قربونش برم نابغه س اسفند يادت نره
مامان بیتا
24 اردیبهشت 90 11:58
مامی هلیا جون سلام
ممنونم که به وب بیتا سرزدی و لینکش کردی
ماشاالله دختر نازی داری خدانگهدارش باشه
بیتا هم از اینکه دوست جدید پیدا کرده خوشحاله و وقتی هلیا رو دید گفت مامان نی نی قشنگه



الهی قربونش برم
همه نی نی ها نازن
مامان هلیا
24 اردیبهشت 90 12:46
هزار ماشاءاله به دخمل هنرمند. خیلی خوب نقاشی میکنه . هلیای من قبلا نقاشی میکرد اما جدیدا فقط دوست داره رنگ امیزی کنه وقتی عکسهای کتاب ها و ........ تموم شد خودش دایره و غیره میکشه و داخلش رو رنگ میکنه .
مامان هلیا
24 اردیبهشت 90 12:47
راستی ما خراسان شمالی هستیم گلم . این هم شهربازی بجنورده .

- لباس رومی اش خیلی نازه منظورت اینه که مهد واسش دوخته ؟؟؟ فرم مهدشون که نیست ؟ من هم می خوااااااااااااااااااااااااااااااام


خوشبختم
مامان پاتمه
24 اردیبهشت 90 19:20
نظرم کو؟
نوشتم پرید!!
گفتم تا حالا فکر می کردم آویسای ما خیلی نقاشه نگاه کن نقاشی هلیا چه ناااازه
ممنونم که به ما سر زدین و ابراز لطف کردین
عاشق خنده شیرین هلیه شدم که تو اکثر عکس ها رو لباشه
من لینکتون میکنم.
حتما بازم پیش ما بیاین


منم وبلاگتون رو خیلی تصادفی دیدم ولی داشتم از عکسای دخملی لذت می بردم

mamane amir ali
24 اردیبهشت 90 19:43
afarin.bebaresh estedad yabi hatman.zanborakam kheili jaleb bood.ama man natonestam mesle shoma ax dorost konama nashod.che konam?


استعداد یابی همونی بود که شمارش رو بهم دادین دیگه نه؟

آدرس ایمیلتون را بدین بیشتر راهنمایی تون کنم برای عکس گذاشتن.
مونا (مامان النا )
25 اردیبهشت 90 14:42
الهی قربون این دختر با استعداد برم من
خیلی نقاشیت خوشگله خاله
به مامانت بگو برات صدقه بزاره


قربونت برم خاله با این همه اظهار لطفتون چیکار کنیم خجالتمون دادین ولی خوشحالمون کردین به ما سر زدین النا نازگلی چطوره