هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

خورشید زندگی

پنجشنبه ،تست هوش دخملی

1390/2/25 11:39
نویسنده : مامان سارا
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح از پژوهشکده هوش و استعدادیابی کودکان "وابسته به دانشگاه تهران" زنگ زدم و برای دخملی وقت گرفتم تا از این ببعد که اوج زمان یادگیری و شکوفایی استعدادهای بچه هاست بتونم یادگیری هلیا جونم را هدفدارتر و جامع تر و پربارتر کنم.

با تشکر از امیرعلی و مامان گلش که این موسسه را معرفی کردند.

هلیا 25 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پاتمه
25 اردیبهشت 90 15:09
سلام
وای چقدر گل! ولی هلیا جونم از همه گل ها ناز تره
خوش به حالتون توی تهران میتونید از خیلی امکانات استفاده کنید که دم دسن ما نیست!!
انشاالله که هلیا جونم همیشه موفق باشه


مرسی خانومی دخملیمون چطوره از راه دور می بوسمش
راستی نگفتی شما کاشان هستین؟
مامان كيانا
26 اردیبهشت 90 8:02
سلام خانومي...خيلي كار خوبي كردي .منم تصميم دارم كيانارو ببرم..موفق باشيد هليا رو ببوس
سیما - مامان هلیا
26 اردیبهشت 90 9:21
سلام سارا جان کار خیلی خوبی کردی نتیجه و گزارش رو به ما هم بگو شاید ما هم از راه دور بهره ای ببریم . مرسی همیشه شاد و خندون باشی هلیای نازمممممممممم
مامان روژین
26 اردیبهشت 90 20:18
سلام عزیزم . قربون این دختر گلت برم . من صدای روژین رو تو سایت iranblog آپلود میکنم . تو لینکهای وبلاگ روژین هست . ممنون که ما رو لینکیدی . ما هم میلینکیمتون .
راستی میشه شماره این پژوهشکده رو به من هم بدی . مرسی . بوس .


اتفاقا" من هم همونجا رفتم ولی صدای هلیا پسوند amr است ساپورت نمیکنه موقع آپلود میگه یا mp3 باشه یا wave یا .... چه جوری می تونم کانورت کنم میشه از آقای مهندس بپرسی مال شما چی بود؟
مامان روژین
26 اردیبهشت 90 20:22
ای ناقلا . اسم روژین که تو لینکها نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


دست شما درد نکنه دیگه حالا ما شدیم ناقلا باشه!!!! ما هم خدایی داریم (شوخی)
شما را از یکی از وبلاگ بچه های دیگه که لینک کرده بودن پیدا کردم میخوام همه نی نی خوشگلا رو به وبلاگ هلیا لینک کنم که وقتی بزرگ شدن با هم دوستای خوبی بشن فک کن از 2 سالگی با کسی دوست باشی همه خاطراتش رو بدونی ........ چه حس خوبی
mamane amirali
26 اردیبهشت 90 21:23
salam.azizam kheili az nazaratet va lotfhaiat mamnoonam.merci.omid varam movfagh bashid.
mamane amirali
26 اردیبهشت 90 21:26
azizam atelieh soha raftim.va sad ta ax andakht ma 11 ta entekhab kardim .saate 8 ham chapesh amadeh bood.az 8 toman be bala dareh.failesham mideh haman rooz.kado ham lit dad va ax roye shasi.
kheili razi bodam..


پس خیلی شرایطش عالیه چون کاراش هم متفاوته راستی کیکش هم خیلییییییییییییی خوشگل بود. بوسسسس
mamane amirali
26 اردیبهشت 90 21:28
shomareh va saite soha ra behet dadam.majaleh shahrzad ham bekhari tosh dareh.22245302


اره عزیزم قبلا" داده بودی نگفتی فایلش رو بهت داده که تونستی عکسا رو آپ کنی ؟
leili
26 اردیبهشت 90 23:00
salam
moshala be helia khanom picaso
vaghean tu in sen kheili alie ke tuneste chehre beheshe
afarin
mitunam khahesh konam shomare telephone in markaz ro behem bedin?
kheili mamnon misham


آره عزیزم ممنونم از نظرت
شمارش را پایین برات میزارم اتفاقا" شانس من که زنگ زدم مسئولش گوشی رو برداشت و وقت گرفتم اول که زنگ میزنی بگید میخوام یه سری اطلاعات از خدمات مرکزتون بگیرم خیلی اطلاعات خوب می ده و مهربونه حالا من هم که پنجشنبه رفتم نتیجه رو میزارم. بوسسسسس
88546859